Monday, April 16, 2012

Simptom-simptom awal pemakaian PB

Antara Simptom-simptom awal pemakaian PB adalah:-

1. Sakit kepala - Selalunya berlaku kepada orang yang kerap sakit kepala atau migrain. Bagi mengurangkan rasa sakit kepala ini, pastikan anda minum banyak air sekurang2nya 1000ML sehari.

(ari pertama pakai, kepala rasa bedenyut2 macam kene tarik rambut je sbb Umi memang selalu pening kepala. lepas 3 ari, dah tak rasa bedenyut2. sampai sekarang tak pening atau sakit kepala)

2. Sakit Tulang Belakang - Pada peringkat awal pemakai Premium Beautiful akan merasa sakit pada tulang belakang. Ini kerana tindakan Premium Beautiful menyelaraskan kembali tulang belakang anda.

(lepas 3 ari pakai, sakit abis pinggang dengan belakang Umi. ingatkan nak period ke ape, pastu baru teringat kesan PB)


3. Badan berasa sakit - Selalunya berlaku pada orang yang selalu sakit, demam dan sakit-sakit sendi, kerana semasa pemakaian Premium Beautiful adalah seperti proses berurut.

(badan Umi rasa lenguh-lenguh macam buat keje berat, tapi sehari dua je. sekarang dah ok!)

4.Terkentut dan sendawa - Bagi org yg banyak angin, anda akan mengalami kentut dan sendawa berlebihan. Angin yang banyak di dalam badan menunjukkan badan anda berasid.

(yang ni memang di akui. Baru pakai girdle, dah terkentut, pastu pakai bra, terkentut lagi, pakai waist nipper pon kentut jugak. Nasib baik x busuk, kalau tak, Umi pon leh pengsan!)

5. Payudara terasa sengal-sengal - Premium Beautiful bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula payudara seperti di zaman remaja anda.

6. Berat badan menurun - menunjukkan berat badan anda sekarang tidak bersesuaian dengan ketinggian anda. Fungsi Premium Beautiful adalah bagi mendapatkan bentuk badan yang paling ideal dengan ketinggian seseorang.

7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat2 tertentu - Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada anggota badan mungkin berlaku. Pada peringkat ini, pastikan anda kerap mencuci Premium Beautiful anda dengan PB Wash bagi membuang segala toksid2 yang diserap.Teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid yang terdapat dalam badan kita.

(masa pakai tak gatal, bukak je PB ni, terus gatal2 kat perut.perut buncet kan, banyak asid la tu. gatal macam beruk kene belacan, lepas mandi, hilang gatal)

8. Badan Terasa Cergas - Ini adalah kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah pemakaian Premium Beautiful hasil tindakan F.I.R.



Nak tahu lebih lanjut, boleh SMS atau CALL atau CHAT di FB

UMI
012-5403698

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...